+

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran ismételt kérdések.

 

1. Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs, csak online vásárlásra van lehetőség, cégünk nem rendelkezik üzlethelyiséggel.

2. Telefonon/email-ben rendelhetek önöktől?

Nem fogadunk el telefonon és levélben rendeléseket. A telefononon leadott rendelések könnyen félreérthetők és jogilag is aggályosak. Gyakorlatilag a megrendelés egy távollevők között kötött szerződés és a webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy elmúlt 18 éves és a szerződési feltételekben, üzletszabályzatban foglaltakat megértette és elfogadja.

3.Nagyker áron is vásárolhatok önöknél?

Mivel online kiskereskedést üzemeltetünk - nem.

4.Mobil telefonszámot adjak meg vagy vezetékeset?

Az MPL futárszolgálat SMS üzenetet is küld a szállításról , ezért feltétlen olyan telefonkészülék hívószámot közöljön, amelyre SMS küldhető.

5. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Ez az információ a termélapon megtalálható.
Előfordulhat, hogy a feltüntetett szállítási határidő módosulhat, valamint hogy a termék pillanatnyilag nem kapható. Ebben az esetben természetesen értesítést küldünk.

6. Mennyibe kerül a szállítás?

Ezt az információt a Szállítás/fizetés oldalon találja meg

7. Mondják, meg a futárnak, hogy délelőtt csak 9 és 10 óra között vagyok otthon, délután pedig 2 órakor el kell mennem!

Az MPL futárszolgálat nem a mi cégünk, hanem a Magyar postáé és saját, belső logisztikai rendszer szerint működik. Magyarán: előre rögzítettek a feltétetek, a rendkívüli "megbeszélés" lehetősége kizárt. Amennyiben bizonytalan az otthon tartózkodása, úgy munkahelyére vagy Posta pontra, automatába, illetve postán maradóra kérheti a csomagot.

8. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel Önnek, akkor a megjegyzés rovatba írja bele, hogy melyik napra kéri a szállítást. Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani.

9. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?

Vegye fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06.70.41.50.806 telefonszámon vagy írjon e-mailt az info.[kukac.]ezkes[.pont.].hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.

10. Nem kaptam automatikus visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírta az e-mail címet és ezért nem érkezhetett meg az automata visszaigazolás  a rendelésről. Ha nem kapott visszaigazolást, akkor vegye fel velünk mielőbb a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

11.Visszaküldhetem a termék(ek)et?

Igen, minden termékünkre 14 (naptári) napos elállási jogot biztosítunk.

12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérjük időben jelezze ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelést. Ha már a kiszállító szolgálatnál van a csomag, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vegye át a csomagot és küldje vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.

13.Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az ÁSzF-ben ) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol. Ha az át nem vett csomagok, szállítási díját, 8 munkanapon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi útra tereljük. Az automatikus rendelés visszaigazolásban megtalálja az elállási nyomtatványt.

14.Hibás terméket kaptam!

Ha úgy találja, hogy hibás terméket kapott, minél hamarabb keressen bennünket, elérhetőségünk egyikén. (telefon, e-mail.)

Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk. Ha valóban hibás terméket küldtük, biztosíthatjuk, hogy  a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Önnek. Vagy kicseréljük a terméket, vagy visszafizetjük a vételárat és a kiszállítási költséget a termék visszajuttatása után.

15.Mi történik, ha elkerülöm a futárt, és nem tudom átvenni a csomagomat?

Az MPL futárszolgálat kétszer viszi ki a küldeményeket a megrendelő címére, a feladás utáni első napon és a következő nap. Kézbesítés előtt a email-ben értesítik és a megadott telefonszámra SMS-t küldenek. Ha valamiért mégsem sikerülne az átadás, csomagja 5 munkanapig még letétbe lesz helyezve a helyi postán, ahol nyitvatartási időben átveheti.

16. A postán maradó küldeményt is kihozzák házhoz?
Nem. A "postán maradó" csomag az Ön által kiválasztott postahivatalban 5 munkanapig letétbe kerül, ez idő alatt veheti át személyesen. A küldemény elindításáról tőlünk és a kiszállítótól e-mailt, a megérkezéséről pedig SMS-t és levelet fog kapni.

17.Mi történik, ha elveszik a csomagom?
A megrendelt árukat értékbiztosítással küldjük, Önnek tehát semmilféle kockázata sincs.

18.A szállításért külön kell fizetnem a futárnak?

Nem. A szállítási díj benne van a végösszegben.

19.Lehet regisztráció nélkül vásárolni?

Regisztráció nélkül is lehet vásárolni webáruházunkban, de célszerű regisztrálni, hogy ne kelljen minden alkalommal minden adatot újra és újra megadni és a rendelését is nyomon tudja követni .

20.Az PostaPont szállításról mit kell tudnom?

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésére. Válasszon egy postát, MOL kutat, Coop közértet vagy csomagautomatát, amely útba esik Önnek! Így tudja igénybe venni a PostaPont kézbesítést: PostaPont szállítás

Kapcsolat

  • 2151 Fót Vadvirág u.1.. (a címen nem található üzlet)
  • +36.70.41.50.806
  • info.[kukac.]ezkes[.pont.].hu

Hírlevél

Viltor - webáruház bérlés és készítés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.

Árukereső.hu