+

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran ismételt kérdések.

 

1. Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs, csak online vásárlásra van lehetőség, cégünk nem rendelkezik üzlethelyiséggel.

2. Telefonon/email-ben rendelhetek önöktől?

Nem fogadunk el telefonon és levélben rendeléseket. A telefononon leadott rendelések könnyen félreérthetők és jogilag is aggályosak.
Gyakorlatilag a megrendelés egy távollevők között kötött szerződés és a webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy elmúlt 18 éves és a szerződési feltételekben, üzletszabályzatban foglaltakat megértette és elfogadja.

3.Nagyker áron is vásárolhatok önöknél?

Mivel online kiskereskedést üzemeltetünk - nem.

4.Mobil telefonszámot adjak meg vagy vezetékeset?

Az MPL futárszolgálat és a Csomagküldő.hu is SMS üzenetet is küld a szállításról , ezért feltétlen olyan telefonkészülék hívószámot közöljön, amelyre SMS küldhető.

5. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Általában a rendelés leadásától számítva 2-5 munkanap a szállítási idő. Ez az információ a termélapon megtalálható.
Előfordulhat, hogy a feltüntetett szállítási határidő módosulhat, valamint hogy a termék pillanatnyilag nem kapható. Ebben az esetben természetesen értesítést küldünk.

6. Mennyibe kerül a szállítás?

Ezt az információt a Szállítás/fizetés oldalon találja meg

7. Mondják, meg a futárnak, hogy délelőtt csak 9 és 10 óra között vagyok otthon, délután pedig 2 órakor el kell mennem!

Az MPL futárszolgálat nem a mi cégünk, hanem a Magyar postáé és saját, belső logisztikai rendszer szerint működik. Magyarán: előre rögzítettek a feltétetek, a rendkívüli "megbeszélés" lehetősége kizárt. Amennyiben bizonytalan az otthon tartózkodása, úgy munkahelyére vagy Posta pontra, automatába, illetve postán maradóra kérheti a csomagot.

8. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel Önnek, akkor a megjegyzés rovatba írja bele, hogy melyik napra kéri a szállítást. Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani.

9. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?

Vegye fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06.70.41.50.806 telefonszámon vagy írjon e-mailt az info.[kukac.]ezkes[.pont.].hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.

10. Nem kaptam automatikus visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírta az e- mail címet és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás és hozzánk sem érkezett meg a rendelése. Ha nem kapott visszaigazolást, akkor vegye fel velünk mielőbb a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

11.Visszaküldhetem a termék(ek)et?

Igen, minden termékünkre 14 (naptári) napos elállási jogot biztosítunk.

12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérjük időben jelezze ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelést. Ha már a kiszállító szolgálatnál van a csomag, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vegye át a csomagot és küldje vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.

13.Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az ÁSzF-ben ) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol. Ha az át nem vett csomagok, szállítási díját, 8 munkanapon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi útra tereljük. Az automatikus rendelés visszaigazolásban megtalálja az elállási nyomtatványt.

14.Hibás terméket kaptam!

Ha úgy találja, hogy hibás terméket kapott, minél hamarabb keressen bennünket, elérhetőségünk egyikén. (telefon, e-mail.)

Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk. Ha valóban hibás terméket küldtük, biztosíthatjuk, hogy  a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Önnek. Vagy kicseréljük a terméket, vagy visszafizetjük a vételárat és a kiszállítási költséget a termék visszajuttatása után.

15.Mi történik, ha elkerülöm a futárt, és nem tudom átvenni a csomagomat?

Az MPL futárszolgálat kétszer viszi ki a küldeményeket a megrendelő címére, a feladás utáni első napon és a következő nap. Kézbesítés előtt a email-ben értesítik és a megadott telefonszámra SMS-t küldenek. Ha valamiért mégsem sikerülne az átadás, csomagja 5 munkanapig még letétbe lesz helyezve a helyi postán, ahol nyitvatartási időben átveheti.

16. A postán maradó küldeményt is kihozzák házhoz?
Nem. A "postán maradó" csomag az Ön által kiválasztott postahivatalban 5 munkanapig letétbe kerül, ez idő alatt veheti át személyesen. A küldemény elindításáról tőlünk és a kiszállítótól e-mailt, a megérkezéséről pedig SMS-t és levelet fog kapni.

17.Mi történik, ha elveszik a csomagom?
A megrendelt árukat értékbiztosítással küldjük, Önnek tehát semmilféle kockázata sincs.

18.Elküldtem a megrendelést, biztos, hogy enyém lesz a kiválasztott áru?

Igen. Biztos lehet benne, hogy az Ön által kiválasztott árut más vásárló nem tudja már megvenni. (Ebből az okból nem fogadunk rendeléseket telefonon vagy e-mailben.) Elöre utalásnál természetesen be kell tartania az 5 munkanapos fizetési határidőt is, vagy akadályoztatás esetén közölnie kell a fizetés pontos határidejét!

19.A szállításért külön kell fizetnem a futárnak?

Nem. A szállítási díj benne van a végösszegben.

20.Lehet regisztráció nélkül vásárolni?

Regisztráció nélkül is lehet vásárolni webáruházunkban, de célszerű regisztrálni, hogy ne kelljen minden alkalommal minden adatot újra és újra megadni.

21.Az PostaPont szállításról mit kell tudnom?

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésére. Válasszon egy postát, MOL kutat, Coop közértet vagy csomagautomatát, amely útba esik Önnek! Így tudja igénybe venni a PostaPont kézbesítést: PostaPont szállítás

22.A Csomagküldő szállításról mit kell tudnom?

A Csomagküldő.hu működése az átvevőhelyek kiterjedt hálózatán alapul. Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok – például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszer üzlet, stb… Ennek a rendszernek köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Bővebben: Csomagküldő szállítás

Kapcsolat

  • 2151 Fót Vadvirág u.1.. (a címen nem található üzlet)
  • +36.70.41.50.806
  • info.[kukac.]ezkes[.pont.].hu

Hírlevél

Viltor - webáruház bérlés és készítés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.

Árukereső.hu