+
Termékcsoportok
Menü
Termékcsoportok
Gyártók
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Navigáció
Hírek
Napi termékajánló
Termékajánló
Elektronikus fizetés
    comodo ssl

Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

 

Vásárlás / garancia/ elállási jog

A vásárlás menete

A webáruházat kizárólag 18. életévüket betöltött személyek látogathatják, és adhatnak le rendelést!

Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet és vásárolhat. A rendelés végén elégséges megadni a vásárlás lebonyolításához,  illetve a számla kiállításához elengedhetetlen adatokat.

Ha úgy dönt, hogy nem szeretne minden alkalommal plusz időt fordítani és egyedileg megadni a vásárláshoz szükséges adatait, akkor érdemes regisztrálnia. A regisztráció előnyei:
Megrendelés követési lehetőség: naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit.
Kosár mentése: A kosárba helyezett termékeket a rendszer megjegyzi és egy későbbi időpontban újra előhívható.
Újrarendelés: Korábbi rendelését egy kattintással újra kosárba teheti, nem szükséges a termékek újbóli kiválasztása, egyenkénti kosárba rakása.

A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizzük, visszaigazoljuk, ezért kérjük, hogy: A telefonszámát (elsősorban mobilt) minden esetben adja meg.

A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosárba helyezett termékek mennyiségét a  Kosár módosítás oldalon változtathatja. Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb  szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. Kérjük NE FELEJTSE EL MEGADNI TELEFONSZÁMÁT, hogy a rendelését egyeztessük, illetve a szállítás pontos idejéről tájékoztatni tudjuk. Ha minden adatot rendben talált, akkor kattintson a Megrendelés gombra. A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. Az eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Belépés menüpontban van lehetőség.

A Megrendelés gomb megnyomásával kijelenti, hogy elmúlt 18 éves, elfogadja a szállítási illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a webáruházunk elérhetőségein jelezheti.

Az adott áru megrendelésének időpontja az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül a VÁSÁRLÓ eljuttatja az ELADÓHOZ. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazolják. Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, úgy a VÁSÁRLÓNAK a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik, vagyis a szerződés megkötésének elmaradása nem kérhető rajta számon. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. Az "Áruház információk" menüpontban a VÁSÁRLÓ megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. A termékeknél feltűntetett szállítási idő a rendelés visszaigazolásától számított idő, tehát a jelzett időtartam alatt kézhez kapja a megrendelt terméket. Amennyiben utalással kíván fizetni, úgy a szállítási határidő minden esetben a fizetés megtörténtekor kezdődik.

Fizetés szállítás

Utalásos fizetés esetén 10000 Ft értékhatártól a kiszállítás ingyenes.
Utánvétes fizetés esetén 15000 Ft értékhatártól a kiszállítás ingyenes.

A vásárolt terméket a Magyar Posta  MPL csomagfutár szolgálata kézbesíti, értékbiztosított csomagként. Házhoz szállításnál a csomagot a Magyar Posta munkanapokon 8:00 – 17:00 között kézbesíti. A küldemény kiszállításáról  elektronikus előrejelzést kap a postától e-mail-ben.
A postafutár az Ön által megadott szállítási címen keresi Önt. Fontos, hogy a megrendelésnél olyan telefonszámot adjon meg, amelyen napközben elérhető. Amennyiben a munkahelyére kéri a csomagot, ADJA MEG CÉGÉNEK NEVÉT is, amit a saját neve után-, vagy a megjegyzés rovatba írjon be.
Ha a kézbesítési napon nem tudja átvenni a küldeményt, az MPL postafutár a következő napon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ekkor sem tudja a küldeményt átvenni, továbbiakban a küldeményt letéti postán veheti át 5 munkanapig, amiről értesítőt kap.

Fontos! Amennyiben napközben nem tudja átvenni a csomagot akkor kérje a PostaPontra szállítást!

PostaPont Postán maradó csomag

A csomagot a Magyar Posta MPL csomagszolgálata szállítja ki az Ön által választott Postahivatalba, amiért személyesen kell elmenni. A csomag átvétele a Postahivatalokban történik, a nyitvatartási időben. A rendeléskor a szállítási címhez annak a Postahivatalnak a címét kell a felajánlott listából kiválasztani, ahol a küldeményt szeretné átvenni.  A küldemény postahivatalba érkezéséről, elektronikus jelzést kap a postától e-mail-ben.

A Postahivatalok címe és nyitvatartási ideje itt található.---> Postakereső

PostaPont - MOL kút, Coop üzlet, Csomagautomata

A csomagot a Magyar Posta MPL csomagszolgálata szállítja ki az Ön által választott MOL benzinkútra, Coop üzletbe vagy Csomag automatába, amiért személyesen kell elmenni. A csomag átvétele a PostaPont-on történik. A rendeléskor annak a Postapontnak a címét kell a felajánlott listából kiválasztani, ahol a küldeményt szeretné átvenni. A küldemény PostaPont-ra érkezéséről jelzést kap a postától e-mail-ben. Válasszon egy PostaPont-ot, ami útba esik Önnek és rendelje oda csomagját! ---> PostaPont kereső További részletek a Magyar Posta weboldalán. A költségek részleteit megtalálja a  Szállítás / fizetés oldalon.

További részletek a Magyar Posta weboldalán.

A költségek részleteit megtalálja a  Szállítás / fizetés oldalon.

Fizetés

A webáruházban feltüntetett árak, bruttó árak és tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.

A vásárlás összegének kiegyenlítése történhet utánvéttel illetve banki átutalással.

Utalás esetén egy díjbekérő (proforma) számlát állítunk ki a megrendelt termékről és az utaláshoz szükséges adatokkal együtt postázzuk a regisztrációkor megadott email címére.

Utánvétes fizetés esetén a csomag díja és a szállítási költség az átvételkor fizetendő. A  számlát, amely egyben garancia levél is, a csomag tartalmazza.

Kérjük, hogy a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni a csomagot. Győződjön meg arról, hogy a csomagolás sértetlen és a csomag tartalma megegyezik az elvárt termékkel! Sérülés esetén vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a termék fizikai sérüléséről, hiányáról jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Ha a meghatalmazottja veszi át a csomagot, figyelmeztesse őt is erre!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy webáruházunk korlátozott árukészlettel van feltöltve. A feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű.  Az áruházban kapható termékek nagykereskedésből illetve importból származnak. Előfordulhat, hogy a feltüntetett szállítási határidő módosulhat, valamint hogy a termék pillanatnyilag nem kapható. Ebben az esetben természetesen értesítést küldünk a megrendelőnek.
Amennyiben egy rendelésen belül Ön több, különböző szállítási határidejű terméket vásárol, akkor a nagyobb szállítási határidejű termék szállítási határidejét tudjuk garantálni.
Igyekszünk minden megrendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni ! Bizonyos megrendelések teljesítéséhez előleget kérünk. amely szükséges a következő esetekben: nagy értékű, nagy mennyiségű termékek vagy szokatlan összetételű megrendelés leadásakor. Az előleg mértéke 20 %, melyet a megrendelés leadása után, banki átutalással történhet, díjbekérő alapján. A megrendelést az előleg beérkezésekor tudjuk rögzíteni rendszerünkben, ezután kezdődik meg a megrendelés teljesítése. Az előleg összegét természetesen a termék árából jóváírjuk. Amennyiben a vevő a szállítás idő alatt eláll a rendeléstől, az előleg nem jár vissza.


Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! Amennyiben áruházunk minden gondossága ellenére hibás ár kerül kiírásra a megvásárolandó termékhez, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a EzKes webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló természetesen elállhat vásárlási szándékától. Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma lép fel (pl. készlet darabszám hibák), vevőszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és tájékoztat a problémáról és a lehetséges megoldásokról. A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.

 Amennyiben az utánvéttel megrendelt, és a postaszolgálatnak átadott csomagot bármilyen okból nem tudja Önnek a postaszolgálat kézbesíteni (pl. a megrendelő nem veszi át a csomagot, vagy a megadott címen és a megadott telefonszámon a megrendelő, vagy megbízottja nem érhető el) a postaszolgálat visszaszállítja részünkre a csomagot. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elküldeni! A megrendelés elküldésével a megrendelő a fenti feltételeket elfogadja.

Szavatosság

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó  választása szerint  az alábbi  kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő)  követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

 Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Felhasználó, választása szerint kellékszavatosság meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.


Az elállás joga:

Minden természetes személyt (továbbiakban: Fogyasztó) tizennégy napon belüli elállás jog illet meg. Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- a terméknek,
- több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
  Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF végén az ’Eladó adatai’ pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.
  Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe. A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód  igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A vásárlónak 14 naptári napig indok nélkül jogában áll a megrendelt terméket az áruház részére hiánytalanul visszaküldeni. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette. Az át nem vett küldemény nem minősül a rendeléstől való elállásnak! Az át nem vett,  visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Vevőre terheljük.
  A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet - Távollévők között kötött szerződésekről - értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. Áruházunk az áru ellenértékét a csomag készhez vételétől számítva 14 napon belül visszajuttatja a vásárlónak.
  Az elállási jog minden, postán vagy futárral szállított termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan csomagolásban, garancialevél kiállítása esetén azzal együtt érkezik vissza áruházunkhoz. A visszaküldéssel kapcsolatos csomagolási és postázási költségek a törvény szerint a vásárlót terhelik.

Az utánvéttel (portósan) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

A csomag hozzánk történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült,vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.(egyeztetés után, postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta,
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.
Elállási szándékát a web áruház bármelyik elérhetőségén közölheti velünk.

Reklamáció, panasz

Áruházunk  célja,  hogy  valamennyi  megrendelést  hibátlan  minőségben, a megrendelő maradéktalan megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a vásárlónak valamilyen  panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a lap alján, illetve az ÁSZF végén az ’eladó adatai’ alatt található elérhetőségek valamelyikén jelezheti. Webáruházunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és azt szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszt áruházunk maximum10 napon belül írásban megválaszolja és azt szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz  fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.  

Ha a Vevő nem ért egyet vagy nem elégedett az Eladó válaszával, akkor a Békéltető testülethez is fordulhat.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Békéltető testületek területileg illetékes elérhetőségei az alábbi linkeken érhető el:

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Baranya Megyei Békéltető Testület

Pest Megyei Békéltető Testület

Somogy Megyei Békéltető Testület

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Tolna Megyei Békéltető Testület

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
 

A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. A szerződés nem kerül iktatásra és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) e-mail-ben vagy telefonon visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

Felelősségkorlátozás


A web-áruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.  Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal,vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy  elmúlt 18 éves és a szerződési feltételekben, üzletszabályzatban foglaltakat megértette és elfogadja.


Adatainak rendszerünkből történő törlését a webáruház bármelyik elérhetőségén kérheti tőlünk. Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium honlapjára.

Eladó adatai:

Ezkes kés webáruház

Termékkínálat: Kések, zsebkések,vadászkések, konyhakések webáruháza

Üzemeltető: Venczel Attila E.V.

Üzemeltető címe:2151 Fót, Vadvirág.u.22

Telefon:+36 70 415 0806

E-mail: info[kukac]ezkes[pont]hu

Adószám: 66221966-2-33

Számlavezető bank: Budapest Bank Számlaszám: 10100840-42218200-00000007

Cégbíróság / okmányiroda: Dunakeszi Okmányiroda Nyilvántartási szám: 32803486

Adatkezelési nyilvántartási szám:NAIH-134221/2017

 

Tárhely szolgáltató:Paller Endre egyéni vállalkozó

Szolgáltató címe: 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71

Szolgáltató adószáma: 63478262-1-40

Szolgáltató e-mail címe: info@viltor.hu

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-60255/2012.

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz