+

Ingyenes kiszállítás 30.000 Forint feletti megrendelés esetén (szállítási módok).

Vásárlási tudnivalók

A vásárlás menete

A webáruházat kizárólag 18. életévüket betöltött személyek látogathatják, és adhatnak le rendelést!

Áruházunkban kategóriákba rendezett áruk között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet és vásárolhat. A rendelés végén elégséges megadni a vásárlás lebonyolításához, illetve a számla kiállításához elengedhetetlen adatokat.

Ha úgy dönt, hogy nem szeretne minden alkalommal plusz időt fordítani és egyedileg megadni a vásárláshoz szükséges adatait, akkor érdemes regisztrálnia. A regisztráció előnyei:
Megrendelés követési lehetőség: naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit.
Kosár mentése: A kosárba helyezett árut a rendszer megjegyzi és egy későbbi időpontban újra előhívható.
Újrarendelés: Korábbi rendelését egy kattintással újra kosárba teheti, nem szükséges a termékek újbóli kiválasztása, egyenkénti kosárba rakása.

A megrendelések érvényességét telefonon is ellenőrizzük, visszaigazoljuk, ezért kérjük, hogy: A telefonszámát (csak mobilt) minden esetben adja meg.

A kiválasztott árut annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett áruk törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.A kosárba helyezett áruk mennyiségét a  Kosár módosításoldalon változtathatja. Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb  szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. Kérjük NE FELEJTSE EL MEGADNI TELEFONSZÁMÁT, hogy a rendelését egyeztessük, illetve a szállítás pontos idejéről tájékoztatni tudjuk. Ha minden adatot rendben talált, akkor kattintson a Megrendelés gombra.A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. Az eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Belépés menüpontban van lehetőség.

A Megrendelés gomb megnyomásával kijelenti, hogy elmúlt 18 éves, elfogadja a szállítási illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a webáruházunk elérhetőségein jelezheti.

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül a VÁSÁRLÓ eljuttatja az ELADÓHOZ. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazolják. Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belűl, úgy a VÁSÁRLÓNAK a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik, vagyis a szerződés megkötésének elmaradása nem kérhető rajta számon. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. Az "Áruház információk" menüpontban a VÁSÁRLÓ megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.A termékeknél feltűntetett szállítási idő a rendelés visszaigazolásától számított idő, tehát a jelzett időtartam alatt kézhez kapja a megrendelt terméket. Amennyiben utalással kíván fizetni, úgy a szállítási határidő minden esetben a fizetés megtörténtekor kezdődik.

Tájékoztatjuk:

A szerződés teljesítésének elehetetlenülése esetén a Polgári Törvénykönyv alapján a szerződés megszűnik, a már megfizetett vételár visszajár a Vásárlónak. Eladó a vételár visszatérítése esetén a Vásárló által alkalmazott fizetési módot, vagy a Felek által egyedileg megtárgyalt visszafizetési módot alkalmazza.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! Amennyiben áruházunk minden gondossága ellenére hibás ár kerül kiírásra a megvásárolandó áruhoz, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a áru közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a EzKes webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló természetesen elálllhat vásárlási szándékától.Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma lép fel (pl. készlet darabszám hibák), vevőszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és tájékoztat a problémáról és a lehetséges megoldásokról. A termékoldalon található esetleges leírások, műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. 

Át nem vett csomagok, sikertelen készbesítés.

Az  át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Amennyiben az utánvéttel megrendelt, és a szállító cégnek átadott csomagot, bármilyen okból nem tudja Önnek a szolgálat kézbesíteni (pl. a megrendelő nem veszi át a csomagot, vagy a megadott címen és a megadott telefonszámon a megrendelő, vagy megbízottja nem érhető el) a szállító cég visszaszállítja részünkre a csomagot. Mikor nem egyértelmű, hogy a vevő hibájából volt sikertelen a kézbesítés, akkor a vevő választhat hogy előre fizetéssel kívánja fizetni a csomagot, vagy eláll a vásárlástól. 

Ha nyilvánvalóan szándékosan nem veszi át a vevő a csomagot ("átvételt megtagadta", "nem tart rá igényt", "nem kereste") jelöléssel jön vissza a csomag, úgy a kiszállítás és a visszaszállítás díját a vevőre terheljük, melynek költségről a feladójegyzék és számla másolatával támasztunk alá.

Az át nem vett csomag nem minősül az elállási jog gyakorlásának!

Ha az át nem vett csomagok, szállítási díját, 8 munkanapon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi útra tereljük.

A megrendelés elküldésével a megrendelő a fenti feltételeket elfogadja.

Szállítás

Utalásos fizetés esetén 30000 Ft értékhatártól a kiszállítás ingyenes.
Utánvétes fizetés esetén 30000 Ft értékhatártól a kiszállítás ingyenes.

Magyar Posta MPL csomag szállítás

A vásárolt árut a Magyar Posta  MPL csomagfutár szolgálata kézbesíti, értékbiztosított csomagként. Házhoz szállításnál a csomagot a Magyar Posta munkanapokon 8:00 – 17:00 között kézbesíti. A küldemény kiszállításáról  elektronikus előrejelzést kap a postától e-mail-ben.
A postafutár az Ön által megadott szállítási címen keresi Önt. Fontos, hogy a megrendelésnél olyan telefonszámot adjon meg, amelyen napközben elérhető. Amennyiben a munkahelyére kéri a csomagot, ADJA MEG CÉGÉNEK NEVÉT is, amit a saját neve után-, vagy a megjegyzés rovatba írjon be. Ha a kézbesítési napon nem tudja átvenni a küldeményt, az MPL postafutár a következő napon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ekkor sem tudja a küldeményt átvenni, továbbiakban a küldeményt letéti postán veheti át 5 munkanapig, amiről értesítőt kap.

Fontos! Amennyiben napközben nem tudja átvenni a csomagot akkor kérje a PostaPontra szállítást!
PostaPont Postán maradó csomag

A csomagot a Magyar Posta MPL csomagszolgálata szállítja ki az Ön által választott Postahivatalba, amiért személyesen kell elmenni. A csomag átvétele a Postahivatalokban történik, a nyitvatartási időben. A rendeléskor a szállítási címhez annak a Postahivatalnak a címét kell a felajánlott listából kiválasztani, ahol a küldeményt szeretné átvenni.  A küldemény postahivatalba érkezéséről, elektronikus jelzést kap a postától e-mail-ben.

A Postahivatalok címe és nyitvatartási ideje itt található.---> Postakereső

PostaPont - MOL kút, Coop üzlet.

A csomagot a Magyar Posta MPL csomagszolgálata szállítja ki az Ön által választott MOL benzinkútra, Coop üzletbe amiért személyesen kell elmenni. A csomag átvétele a PostaPont-on történik. A rendeléskor annak a Postapontnak a címét kell a felajánlott listából kiválasztani, ahol a küldeményt szeretné átvenni. A küldemény PostaPont-ra érkezéséről jelzést kap a postától e-mail-ben. Válasszon egy PostaPont-ot, ami útba esik Önnek és rendelje oda csomagját! ---> PostaPont kereső További részletek a Magyar Posta weboldalán. A költségek részleteit megtalálja a  Szállítás / fizetés oldalon.

Kérjük, hogy a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni a csomagot. Győződjön meg arról, hogy a csomagolás sértetlen és a csomag tartalma megegyezik az elvárt termékkel! Sérülés esetén vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a termék fizikai sérüléséről, hiányáról jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Ha a meghatalmazottja veszi át a csomagot, figyelmeztesse őt is erre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy webáruházunk korlátozott árukészlettel van feltöltve. A feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű.  Az áruházban kapható termékek nagykereskedésből illetve importból származnak. Előfordulhat, hogy a feltüntetett szállítási határidő módosulhat, valamint hogy a termék pillanatnyilag nem kapható. Ebben az esetben természetesen értesítést küldünk a megrendelőnek.
Amennyiben egy rendelésen belül Ön több, különböző szállítási határidejű árut vásárol, akkor a nagyobb szállítási határidejű áru szállítási határidejét tudjuk garantálni.

Tájékoztatjuk, hogy külföldre történő szállításra, webáruházunkban nincs lehetőség. A megrendelt termékeket kizárólag Magyarország területén belül szállítjuk ki!

 

Fizetés

A webáruházban feltüntetett bruttó árak ÁFÁ-t nem tartalmaznak, mert a szolgáltató, alanyi adómentes, nem tartozik az áfa hatálya alá, ezért a termék árában ÁFÁ-t nem számít fel. A vásárlás összegének kiegyenlítése történhet utánvéttel illetve banki átutalással. Utalás esetén egy díjbekérő (proforma) számlát állítunk ki a megrendelt áruról és az utaláshoz szükséges adatokkal együtt postázzuk a regisztrációkor megadott e-mail címére. 

Utánvétes fizetés esetén a csomag díja és a szállítási költség az átvételkor fizetendő.A számlát, amely egyben garancia levél is, a csomag tartalmazza. Igyekszünk minden megrendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni ! Bizonyos megrendelések teljesítéséhez előleget kérünk. amely szükséges a következő esetekben: nagy értékű, nagy mennyiségű áruk vagy szokatlan összetételű megrendelés leadásakor. Az előleg mértéke 20 %, melyet a megrendelés leadása után, banki átutalással történhet, díjbekérő alapján. A megrendelést az előleg beérkezésekor tudjuk rögzíteni rendszerünkben, ezután kezdődik meg a megrendelés teljesítése. Az előleg összegét természetesen az áru árából jóváírjuk. Amennyiben a vevő a szállítás idő alatt eláll a rendeléstől, az előleg nem jár vissza.

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.